Značka Škoda se v pololetí stala třetí nejprodávanější v Evropě
Škoda Auto je třetí nejprodávanější značkou v Evropě, táhne ji zájem
o elektrifikované modely. Společnost oznámila výsledky za první
pololetí 2025.
Škoda Auto je třetí nejprodávanější značkou v Evropě, táhne ji zájem
o elektrifikované modely. Společnost oznámila výsledky za první
pololetí 2025.
Agentura McCann Prague pomůže s nastavením nové podoby značky
#VisitCzechia a s její podporou na mezinárodní scéně.
Rádio Prostor zahájilo v pondělí 28. července celoplošnou distribuci
prostřednictvím všech vysílačů západočeské společnosti RTI cz. Jiné
řešení provozovatel nenašel, neboť hlavní síť ČRA DAB+ CZ je již plně
obsazena.
Další díl reprízovaného seriálu Policie Modrava se znovu stal pořadem
nedělního večera i celého dne. Zhlédlo ho více než milion diváků
starších 15 let.
Agentury do jisté míry ztratily svou roli komunikačních mágů a nutí je to
být ještě lepší než dřív, myslí si Tomáš Jindříšek, šéf
skupiny DFMG.
Televize Prima chystá novou cestovatelskou reality show. Startuje casting , ve
kterém vyzývá k účasti odvážné dvojice.
Podle aktuálního průzkumu Adyen využívá umělou inteligenci při nákupech
už téměř třetina českých spotřebitelů.
Služba SledováníTV přináší svým uživatelům další rozšíření
nabídky sportovních kanálů. Nově vedle původní české verze Sport
1 nabízí také alternativní kanál Sport 1 určený pro slovenský trh
lišící se možností odpojované reklamy.
Apple v nové kampani, kterou upozorňuje na funkcionalitu odstraňování
objektů z fotografií a jejich rychlé vracení zpět.
První program České televize mění nedělní večerní program, uctí
památku herce a baviče Jiřího Krampola. Jeho osobnost připomene i filmový
kanál CS Film.