Sobotní večer pro Zázraky přírody, poté Polda. U mladších film
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 ve skupině 15+
zůstávají Zázraky přírody před seriálem Polda. Ve skupině 15–54 měl
nejvyšší sledovanost film Mumie se vrací.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 ve skupině 15+
zůstávají Zázraky přírody před seriálem Polda. Ve skupině 15–54 měl
nejvyšší sledovanost film Mumie se vrací.
Přes polovinu tuzemských e-shopů prodává své zboží přes marketplaces,
tržby na nich většinou nepřesáhnou ani 10 %.
Česká značka Sellier & Bellot spustila při příležitosti existence
200 let svou první globální kampaň.
# Aktuality # Retail # Marketing
Značky Nike by Retailors a Rio uspořádaly v prostorách Nike Store v ulici
Na Příkopě sérii ranních jógových setkáních.
Proč křičet megafonem na celý dav, když můžete šeptat každému
jednotlivci přímo do ucha to, co ho zajímá, ptá se Michal Orsava,
spoluzakladatel firmy Webout.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 zůstává v divácké
skupině 15+ talk show Všechnopárty, následovali Špunti na cestě. Ve
skupině 15–54 má nejvyšší sledovanost snímek Rychle a zběsile.
Pod limitovanou edicí víkendových tašek pro automobilku Lexus je podepsán
módní návrhář Jan Černý.
V nové sběratelské kampani nabízí Albert za věrnostní body produkty
značky Niceboy se slevou.
Česká televize mění na pěti postech své zahraniční zpravodaje. Do
Washingtonu míří Václav Černohorský, do Istanbulu Andreas Papadopulos.
# Aktuality # Retail # Marketing
Nové zahraniční značky budou v nabídce nákupního centra Westfield
Chodov, svou další prodejnu zde otevře i Notino.