# Marketing # Výzkum # Aktuality
Nejcennější potravinářskou značkou je Nestlé, nealko Coca-Cola
Brand Finance sestavila aktuální žebříčky hodnoty značek
v potravinářství, nealkoholických nápojích a v segmentu mléčných
výrobků.
# Marketing # Výzkum # Aktuality
Brand Finance sestavila aktuální žebříčky hodnoty značek
v potravinářství, nealkoholických nápojích a v segmentu mléčných
výrobků.
Electrolux spustil globální kampaň, která představuje pračky a sušičky
řady 900 v kontextu švédských hodnot a životního stylu.
Po jedenácti letech spolupráce se Mastercard rozhodla přesunout svůj
mediální rozpočet.
Bezplatná verze kanálu MTV, kterou lze sledovati v Česku, významněji
upravila své programové schéma.
Ostravská rozhlasová stanice se dohodla na celoplošné distribuci
v multiplexu západočeského operátora RTI cz. Vlastnicky je přitom
spřízněna s konkurenční firmou.
# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
Sazka rozšiřuje platformu reLosy o designový skateboard vyrobený ze
stíracích losů. Spolupracovali na něm Habanec s Cimalou.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00 se v divácké
skupině starší 15 let staly oba díly seriálu Specialisté. Následoval
seriál Oktopus, který se ve skupině 15–54 zároveň vklínil mezi oba
zmíněné díly.
Ve chvíli, kdy zadavatel zaplatí za kampaň přes půl milionu, nedává smysl
ušetřit pár tisíc na zvukovém mixu, říká zakladatel studia Mediaspace
Ondřej Černý.