Nej.cz uzavřela od začátku roku řadu zákaznických center
Telekomunikační operátor Nej.cz letos pokračuje ve výrazném rušení
svých kamenných poboček. Jen od ledna 2025 trvale uzavřel více než
desítku zákaznických center po celé republice.


Například 16. května došlo k uzavření centra ve Volarech, jen několik dní předtím skončily provozovny v Lovosicích a Židlochovicích. V dubnu a březnu proběhlo uzavření center v Klatovech, Ivančicích, Trutnově, Aši, Jaroměři, Prostějově, Hlinsku, Liberci a dalších městech. V řadě případů byly klientům nabídnuty alternativní pobočky v jiných lokalitách.
Změny se netýkají jen fyzických poboček. Společnost již na začátku roku upravila provozní dobu zákaznické linky, která je nově k dispozici ve všední dny mezi 8:00 a 19:00. Dále dochází i k dílčím úpravám otevírací doby některých zbývajících center. V regionálním tisku se také objevily informace o ukončení kabelové televize v Milevsku.
Zákaznická centra mizí z měst napříč republikou, například z Roudnice nad Labem, Bruntálu, Olomouce nebo Velkého Meziříčí. Tento trend je součástí širší transformace, kterou operátor prochází pod vedením své mateřské skupiny PPF. Ta postupně integruje Nej.cz do svých struktur, přičemž klade důraz na digitalizaci služeb a konsolidaci zákaznické podpory.
Zákazníci mohou i nadále využívat jiná zákaznická centra nebo řešit své požadavky online. Zařízení k vrácení lze zasílat poštou a operátor deklaruje, že digitální podpora zůstává plně funkční.
-lukpol-
# PPF # kamenná pobočka # integrace # zákaznická péče # klientský servis # Nej.cz # NejTV # zákaznická komunikace
Autor textu MediaGuru