TikTok se v Česku blíží k 2,5 milionům, chystá další cílení
Reklamní komunikace na TikToku pomůže se zvýšením zásahu kampaně
i s nastolováním trendů, zaznělo na prvním setkání TikTok MasterClass
na českém trhu.
Reklamní komunikace na TikToku pomůže se zvýšením zásahu kampaně
i s nastolováním trendů, zaznělo na prvním setkání TikTok MasterClass
na českém trhu.
Využívání umělé inteligence a strojového učení čím dál výrazněji
proměňuje i online marketing. Část agentur ale děsí míra, jak moc
ztrácejí nad směřováním kampaní kontrolu.
Vlastník sociálních sítí Facebook a Instagram plánuje od února zpřísnit
možnosti cílení reklamy na dospívající uživatele.
# Aktuality # Internet & Mobil # Výzkum
Služba Comscore Predictive Audiences cílí, měří a omezuje frekvence bez
použití cookies třetích stran.
O nástupu nových a dynamických sociálních médií, jakými jsou
například TikTok, Snapchat, Spotify, Twitch nebo Reddit a jejich přínosu pro
inzerenty se mluvilo na setkání Marketing BBQ Superbrands 2022.
Nákup reklamy na herní platformě Twitch je specifický, vysvětluje Robin
Stržínek z agentury Visibility Digital.
Blokování reklamy a ukončování podpory cookies třetích stran nejsou
jedinými důvody cookies „apokalypsy". K problémům se přidává i nová
cookies lišta, která může ovlivnit podobu byznys modelů online
provozovatelů, zaznělo na CIF 2022.
Záměrem televizní skupiny Prima je profilovat Prima Cool jako kanál
primárně postavený na zábavě.