Marketing v cestovním ruchu se pomalu vrací k normálu
Cestovní ruch se pomalu vrací k době před covidem a komunikace firem
v segmentu se oproti loňsku zvyšuje. Zastaveny však byly reklamní aktivity
v Rusku.
Cestovní ruch se pomalu vrací k době před covidem a komunikace firem
v segmentu se oproti loňsku zvyšuje. Zastaveny však byly reklamní aktivity
v Rusku.
Prague City Tourism představila nové logo a celý vizuální styl pro
prezentaci Prahy turistům u nás i v zahraničí. Implementace bude
probíhat postupně do konce roku 2021.
CzechTourism plánuje v momentě rozvolnění cestování spuštění několika
kampaní doma i v zahraničí. Celkem investuje více než
156 milionů korun.
V Německu, Rakousku a na Slovensku začíná agentura CzechTourism obnovovat
pozastavené marketingové aktivity.
Světová rada cestování a turismu startuje novou globální kampaň. Cílem
je představit cestování jako důležitý zdroj radosti ze života.
V reakci na drtivé dopady celosvětové pandemie na cestovní ruch připravuje
agentura CzechTourism kampaň na podporu domácího turismu.
CzechTourism posouvá v důsledku pandemie koronaviru systém kofinancování
marketingových aktivit. Plánuje imageovou kampaň.
„Nerušte cestu, změňte jen termín a zachraňte turismus,“ vyzývá
v kampani na sociálních sítích agentura CzechTourism.