# Aktuality # Marketing # Výzkum
Novou vizuální identitu státu hodnotí Češi známkou dva minus
Češi známkovali nový státní vizuál. Nejlépe ho hodnotí mladí a voliči
vládních stran, vyplývá z průzkumu NMS.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Češi známkovali nový státní vizuál. Nejlépe ho hodnotí mladí a voliči
vládních stran, vyplývá z průzkumu NMS.
Červený štít, dvouocasý lev a autorské písmo Czechia Sans. Tímto jazykem
bude stát komunikovat s veřejností i zahraničím. Vláda schválila
výsledek soutěže na jednotnou vizuální identitu státní správy.
Iniciativa Dobré ráno, Česko hledá příběh, který se stane základem
komunikace pro posílení obrazu země v zahraničí.
# Internet & Mobil # Výzkum # Aktuality
Češi i Slováci používají sociální sítě i chatovací platformy
v intenzivní míře, přičemž Slováci ve větší míře než Češi,
ukazuje zpráva CEDMO.
Novoroční předsevzetí si dávají častěji mladší lidé a obvykle se
týkají jídla a sportování. Naplnit je se daří necelé polovině české
populace. Slováci jsou v plnění předsevzetí mírně úspěšnější,
zjistil výzkum ResSolution Group.
Německý řetězec drogerií Müller chystá expanzi na Slovensko a do České
republiky.
Výzkumná agentura MNForce zkoumala, jak Češi a Slováci vnímají kvalitu
života v jednotlivých dekádách za posledních 100 let.
Výzkumná agentura MNForce zjišťovala, jak se liší trendy spojené
s nákupem a čtením knih v Česku a na Slovensku.