Češi vezou z European Excellence Awards dvě ceny

Na mezinárodní soutěži European Excellence Awards bodovaly agentury AMI Communications a Konektor Social.

St 9. prosince 2020 15:15 1 min Sdílet

# Aktuality # PR

/media/15172/eea

Fullscreen Sdílet

/media/15172/eea

Fullscreen Sdílet

Mezinárodní soutěž European Excellence Awards, oceňující PR projekty, vyhlásila vítěze letošního ročníku. České agentury si z ní vezou dvě ceny. Konkrétně bodovala agentura Konektor Social, která získala zlato za virtuální teambuilding pro Microsoft v kategorii Interní komunikace v době Covid-19. Další zlato si připsala agentura AMI Communications v regionální kategorii oceňující projekty z Maďarska, České republiky, Slovenska a Slovinska, a to za projekt Prvok, 3D vytištěný plovoucí dům, který připravila pro Stavební spořitelnu České spořitelny.

Skupina Konektor se dostala i s dalšími projekty na celkem čtyři shortlisty. S virtuálním teambuildingem pro Microsoft se do finále probojovala také v kategorii Interní kanál a v již zmíněné regionální kategorii, kde se prosadila i agentura The Ship s projektem „Iniciativa pro autobusy“ pro Pragotour. Agentury Konektor Social, PR.Konektor a The Hive ještě uspěly se shortlistem v kategorii Vládní agentury a strany s kampaní Svoboda volby pro ambasádu USA v Praze. 

AMI Communications se s Prvokem probojovala do finále ještě v kategorii Finance. 

Přehled všech výsledků naleznete zde. 

-stk- 

# PR # Public Relations # Konektor # European Excellence Awards # AMI Communications

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.