# Aktuality # Retail # Marketing
OMV rozšiřuje koncept české kuchyně „Dorohlíku“
Ryze český gastro koncept rychlého občerstvení „Dorohlíku“ nabízí
OMV na čtyřech svých čerpacích stanicích.
# Aktuality # Retail # Marketing
Ryze český gastro koncept rychlého občerstvení „Dorohlíku“ nabízí
OMV na čtyřech svých čerpacích stanicích.
Billa a OMV rozšiřují v rozšiřování obchodů Viva Billa na českém
trhu, poprvé jdou s konceptem i mimo Prahu.
Čepro získává 75 čerpacích stanic značky Robin Oil, zařadí je do své
sítě EuroOil.
Orlen Unipetrol začíná ve své síti čerpacích stanic propagovat pouze
značku Orlen, Benzina mizí.
OMV obsadila do své předvánoční kampaně šéfkuchaře Radka Kašpárka.
# Aktuality # Retail # Marketing
OMV a Billa představují nový formát spolupráce na tuzemském trhu, na
pražské čerpací stanici „Strakonická“ otevírají první Viva Billa
prodejnu.
Provozovatel čerpacích stanic MOL si na zajištění korporátní a
produktové komunikace zvolil Konektor.
Ve druhé polovině letošního roku chce Orlen přejmenovat zhruba tři stovky
čerpacích stanic Benzina. Od nového roku na rebranding naváže změnou
marketingové komunikace.
Billa se v nové věrnostní kampani spojuje se sítí čerpacích stanic OMV.
# Aktuality # Marketing # Retail
V novém zákaznickém programu nabídne MOL levnější pohonné hmoty, slevy
na občerstvení a další bonusy.