Týdeník Reflex v brandové kampani vybízí k prolomení bublin
Nová kampaň časopisu Reflex vyzývá k pohledu mimo stereotypy. S konceptem
zaměřeným na budování vlastní image přichází po více než deseti
letech.
Nová kampaň časopisu Reflex vyzývá k pohledu mimo stereotypy. S konceptem
zaměřeným na budování vlastní image přichází po více než deseti
letech.
Časopis Týden vyšel po 15 letech s novým layoutem a má také nového
šéfredaktora webu Týden.cz.
Vydavatelství Business Media CZ se vyplatil přechod na vyšší rozsah,
kvalitnější papír a změnu grafiky časopisu Moderní byt. Nově k němu
vydává speciál Interiérová studia. Věří přitom, že se celý náklad
vyprodá.
Tradiční dětský časopis ABC vychází v nové podobě. Mění se i jeho
periodicita a také prodejní cena.
Extra Publishing začne vydávat dva magazíny zaměřené na kreativitu a
tvořivost: měsíčník Rozmarýna a jeho dětský doplněk Rozmarýnka.
Vydávání tradičního časopisu Střelecká revue přebírá po Pražské
vydavatelské společnosti vydavatelství Extra Publishing.
Prosincové vydání magazínu Esquire je posledním, česká edice časopisu po
28 letech končí.
Aktuální vydání měsíčníku Živá historie vychází s reprintem
prvního vydání Lidových novin z roku 1893 a také s prvním vydáním
Čapkových fejetonů Jak se dělají noviny.