Cannes: Zlato a stříbro pro Y&R za kampaň Newsweeku

Út 20. června 2017 07:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

První ocenění na právě probíhajícím festivalu Cannes Lions si připsala agentura Young & Rubicam. Ta získala zlato a stříbro v kategorii Print & Publishing za kampaň pro časopis Newsweek, který na českém trhu vycházel jako čtrnáctideník do konce loňského roku.

Zlato získala Young & Rubicam za Corporate Image & Sponsorship, stříbro za Art direction.

newsweek_olympicdrunk

newsweek_victoryresignation

newsweek_humanitarianinvasion

newsweek_galaxyexplosion

Nominaci v kategorii Outdoor Young & Rubicam neproměnila, stejně tak ve finále neuspěla ani agentura Havas Prague se svou tiskovou kampaní pro Amnesty International.

Dění v Cannes sledujeme také v naší online reportáži

-stk-

 

 

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.