Cannes: Y&R je ve finále se spotem pro ČS

Čt 22. června 2017 13:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

Na festivalu Cannes Lions se česká agentura Young & Rubicam dostala do finále i v dalších kategoriích, a to ve Film Craft a Radio.

V kategorii Film Craft soutěží v podkategorii Cinematography se spotem, který vytvořila pro kampaň České spořitelny. Vypráví v něm příběh profesora Václava Vojty.

V kategorii Radio se do užšího výběru dostaly tři rádiové spoty pro časopis Newsweek.

Young & Rubicam měla na shortlistu zatím 17 prací. Za kampaň pro časopis Newsweek získala zlato a stříbro v kategorii Print & Publishing. Kromě ní se do finále probojovala také agentura Havas Prague s kampaní pro Amnesty International.

O dění na festivalu Cannes Lions informujeme i v naší online reportáži.

-stk-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.