Media Guru

Cannes Lions: Mnichovská Dohoda s bronzem!

Úspěch české reklamy EURO RSCG, nejúspěšnější reklama „Best Job in The World“ a úspěch Tribal DDB se spotem pro Philips.

Ne 28. června 2009 11:45 1 min Sdílet

# Reklama

Reklama "Mnichovská dohoda" reklamní agentury EURO RSCG  (produkční společnost Armada Films) získala bronzového lva na letošním festivalu v Cannes.

 

Vítězem filmové části pak byla reklama na Philips Carousel od Tribal DDB Amsterdam.

Z českých zástupců se umístila ještě rádiová reklama na Okna Vekra (Y&R Prague), která se dostala na short-list.

Za absolutního vítěze letošního ročníku se však dá považovat kampaˇn Best Job in The World pro Tourism Queensland, která si odnesla hned 3 Grand Prix.

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.