Cannes 2012: Evropu čeká útlum reklamních investic

Čt 21. června 2012 00:16 1 min Sdílet

# Aktuality

Na reklamním festivalu Cannes Lions se živě diskutuje také o budoucím vývoji reklamních investic. Podle zástupců mediálních agentur MagnaGlobal intelligence a ZenithOptimedia čeká v příštích měsících celou Evropu zpomalení.

Dle pesimističtější z obou předpovědí se pro Evropu původně odhadovaný meziroční růst 1,5 % změní na pozitivní nulu, konkrétně 0,2 procenta. Hlubšímu propadu zabrání významné sportovní události jako LOH a fotbalové Euro.

Důvodem zpomalení jsou zprávy o zhoršující se situaci ve Španělsku a Itálii, které mají vliv na chování nadnárodních zadavatelů. V samotných středomořských státech je pokles reklamních výdajů odhadován na 10-12 procent.

-ptv-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.