Nákupní chování se mění, e-commerce se musí přizpůsobit
Nákupní chování lidí v e-commerce se po covidu změnilo. Firmy se musí
přizpůsobit a přijmout nové postupy, díky kterým vyjdou zákazníkům
vstříc.
Nákupní chování lidí v e-commerce se po covidu změnilo. Firmy se musí
přizpůsobit a přijmout nové postupy, díky kterým vyjdou zákazníkům
vstříc.
Česká informační agentura odchází z trhu po 26 letech z finančních
důvodů.
Krize nutí firmy přehodnocovat strategie, hledat nové příležitosti nebo
snižovat závislost na ostatních. Stále častěji se otvírá i otázka
vstupu na maloobchodní trh. Jak na to, popisuje Andrea Krejčí z H1.cz.
V polovině červa se v Praze uskutečnilo další setkání věnované
udržitelnosti Sustainable Future 2023.
Na příkladu hypotetického Karlova kadeřnictví popisuje Vít Klement, co
mají podnikatelé vzít v úvahu, když chtějí sociální sítě využívat
pro své podnikání.
Po úspěšném prvním ročníku se vrací největší česká
sportovně-byznysová konference Sport Alive. Pořadatelé ohlásili prvních
deset vystupujících a zaznamenali zvýšený zájem v předprodeji.
Televizní byznys přinesl skupině PPF v roce 2022 vyšší zisk než
v předchozím roce, ukazují finanční výsledky.
Bývalá internetová televize Mall.tv oznámila změnu své strategie a
obchodního modelu. Primárně se zaměří na tvorbu internetových televizí
na míru pro jednotlivé subjekty.