Burda mění vizuální identitu a název na BurdaMedia Extra
Po letošní akvizici firmy Extra Online Media přistupuje Burda ke změně
názvu na českém trhu na BurdaMedia Extra a také k úpravě své vizuální
identity.
Po letošní akvizici firmy Extra Online Media přistupuje Burda ke změně
názvu na českém trhu na BurdaMedia Extra a také k úpravě své vizuální
identity.
Pozici módní ředitelky české edice lifestylového měsíčníku pro ženy
Elle převzala od července Mária Kohútik.
# Aktuality # Internet & Mobil
Společnost Burda International CZ se stala dalším členem tuzemské Asociace
online vydavatelů (AOV).
Burda International CZ chce výrazněji posílit své digitální aktivity.
Pomoct ji k tomu má nejen nedávná akvizice, ale také úpravy vlastního
portfolia i zamýšlený rozjezd video obsahu.
Tuzemská pobočka společnosti Burda rozšiřuje svůj záběr na internetovém
trhu, kupuje společnost Extra Online Media.
Nejsilnějším vydavatelstvím podle počtu čtenářů zůstává stále Mafra
před CNC a VLM. Vedoucí trojice v souhrnu svůj podíl meziročně zvýšila.
Burda International CZ oznámila, že neplánuje pro příští rok žádné
škrty ve svém časopiseckém portfoliu.
Mediální společnost Burda International CZ soustředí své hlavní eventy
pod tři vlajkové tituly ze svého portfolia. V souhrnu jimi osloví tisíce
lidí. Cílí přitom jak na koncové zákazníky, tak i na segment B2B.