Brand manažerkou Knihobotu je Žaneta Kratochvílová

Do Knihobotu přichází Žaneta Kratochvílová z Plzeňského Prazdroje. 

/media/fqijrmp4/zaneta-kratochvilova_brand-manazerka_zdroj-knihobot

Fullscreen Sdílet

/media/fqijrmp4/zaneta-kratochvilova_brand-manazerka_zdroj-knihobot

Fullscreen Sdílet

Značku knižního secondhandu Knihobot bude mít nově na starosti Žaneta Kratochvílová. Za sebou má působení v Rohlíku a také Plzeňském Prazdroji. V Knihobotu povede brandovou marketingovou komunikaci napříč všemi trhy i těmi, kam se značka teprve chystá. 

„Knihobot má za sebou úžasnou proměnu z ‚garážového e-shopu‘ do jednoho z nejrychleji rostoucích start-upů v Evropě. V Česku si díky skvělému produktu získal srdce zákazníků a teď je čas posunout se dál a začít budovat globální značku, která skrze emoce redefinuje knižní trh a to, jak o něm přemýšlíme,“ uvádí k nové spolupráci Žaneta Kratochvílová. Její vizí je představit Knihobot jako službu pro široký mainstream, která dokáže zaujmout nejen knižní komunitu. 

Žaneta Kratochvílová přichází do Knihobotu z Plzeňského Prazdroje, kde měla na starost portfolio Ready to drink na českém trhu v čele s hlavní značkou Frisco. Podílela se na uvedení inovace Mango & Limetka,. V souvislosti s přechodem značky do vratného portfolia stála za komunikační kampaní „Frisco se vrací“ se skupinou Holki. Dříve působila také v Rohlíku na pozici senior brand manažera, kde měla na starosti řadu projektů včetně kampaně „Boží Vánoce“ s Jiřím Bartoškou v hlavní roli. 

-stk- 

# personálie # lidé # marketing # brand # Knihobot # brand manažerka # Žaneta Kratochvílová

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.