Brand manažerkami Mattoni 1873 jsou Moravcová a Tomečková

Marketingový tým společnosti Mattoni 1873 se rozšiřuje o Miroslavu Moravcovou a Kristýnu Tomečkovou.

/media/15423/moravcovatomeckova

Fullscreen Sdílet

/media/15423/moravcovatomeckova

Fullscreen Sdílet

V marketingovém týmu společnosti Mattoni 1873 nastaly personální změny. Novou seniorní marketingovou manažerkou značky Mattoni se stala Miroslava Moravcová, Kristýna Tomečková se ujala řízení nápojových značek Aquila, Dobrá voda, Poděbradka a Hanácká kyselka. 

Miroslava Moravcová působí ve skupině Mattoni 1873 již od října 2016. Postupně pracovala na různých marketingových pozicích u nápojových značek Dobrá voda, Poděbradka, Hanácká kyselka či Aquila, odpovídala za řízení značek Mattoni 1873 v Rakousku (Waldquelle, Traubisoda). Před příchodem do Mattoni 1873 byla manažerkou značek ve firmách Palma, Henkel Beauty Care, Bongrain Savencia Milex a Pribina-TPK. Je absolventkou Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislavě, kde vystudovala Mezinárodní ekonomické vztahy a Strategický management & marketing. 

Kristýna Tomečková nastupuje do Mattoni 1873 po rodičovské dovolené. Předtím působila téměř osm let na obchodních a marketingových pozicích ve společnostech Freudenberg Household Products (značka Vileda), Reckitt Benckiser a Mitsubishi Electric. Vystudovala obchodní právo na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE Praha a získala magisterský titul v oboru reklamy a podnikání na Universidad de Barcelona. 

-stk- 

# personálie # lidé # marketing # Mattoni 1873 # Miroslava Moravcová # Kristýna Tomečková

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.