Fortuna končí spolupráci s Clash of the Stars
Sázková společnost Fortuna ukončuje spolupráci s organizací bojových
sportů Clash of the Stars. Výběr eventů i bojovníků a jejich
společenský profil se podle Fortuny dostal za přijatelnou hranu.
Sázková společnost Fortuna ukončuje spolupráci s organizací bojových
sportů Clash of the Stars. Výběr eventů i bojovníků a jejich
společenský profil se podle Fortuny dostal za přijatelnou hranu.
Nejznámějšími obchody s oblečením jsou v Česku prodejci H&M,
C&A a New Yorker, ukázal reprezentativní výzkum ResSolution Group.
E-shopy by si měly uvědomit, že odesláním zásilky se nezbavují
odpovědnosti za její správné doručení, říká Tomáš Rajchl z Foxdeli.
Česká lakrosová unie představila své nové logo. Poprvé ho ukážou na ME
české reprezentantky, které chtějí zaútočit na medaili.
Značka Rossmann využila vůbec poprvé pro svou nabídku reklamu vytvořenou
počítačem.
Novou vizuální identitu obou tuzemských nejvyšších fotbalových soutěží
připravilo studio Touch Branding pod vedením Martina Marušince.
Zejména lokální značky se spojují s hudebním festivalem Valašský
špalíček.
Kdo nikam nespěchá, nic mu neujde, hlásá v nové kampani značka Royal
Crown Cola z portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko.