Nejhodnotnější evropskou značkou je T-Mobile, nejsilnější Rolex
Brand Finance sestavila letošní žebříčky pro evropské značky. Značku
s nejvyšší hodnotou má Deutsche Telekom, nejsilnější značkou se
stala Rolex.
Brand Finance sestavila letošní žebříčky pro evropské značky. Značku
s nejvyšší hodnotou má Deutsche Telekom, nejsilnější značkou se
stala Rolex.
# Marketing # Výzkum # Aktuality
Výzkumná společnost NADA zkoumala vztah mezi výší investic do reklamy a
znalostí značky v kategorii Sázek a loterií.
# Aktuality # Internet & Mobil
Online platforma Lafluence se mění na Trendin a míří na zahraniční trhy.
Střední a východní Evropa představuje slibný trh pro prodejce luxusního
zboží. Největší význam má pro luxusní a prémiové značky Česko,
konstatuje zpráva společnosti Colliers.
Čeští spotřebitelé piva dokáží ve velké většině jmenovat svou
oblíbenou značku a jsou k ní loajální. Podle výzkumu CVVM nemá reklama
na rozhodování o oblíbenosti velký vliv.
Svět reklamy je sám o sobě nudný, ale těch deset procent, co se povede, ty
jsou pak úžasné. Proto když tvořím, rozhlížím se kolem sebe, popisuje
legendární reklamní tvůrce John Hegarty.
Televize Nova se úpravou loga vrací ke své původní grafice. Novou grafiku
nasazuje od pátku 9. srpna.
# Aktuality # Marketing # Retail
Skupina Adventum přináší na český trh novou značku nákupních center
Shopland.