# Aktuality # Reklama # Marketing
Schleich zahajuje relaunch, provází ho kampaň
Nový slogan výrobce figurek bude znít „Schleich – kde příběhy
začínají.“ Od července doprovodí všechny marketingové aktivity firmy a
stane se součástí nového loga.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Nový slogan výrobce figurek bude znít „Schleich – kde příběhy
začínají.“ Od července doprovodí všechny marketingové aktivity firmy a
stane se součástí nového loga.
Kniha představuje 19 příběhů slavných českých značek. Vydalo ji
nakladatelství Radioservis, dceřiná společnost Českého rozhlasu.
Hodnota největších světových značek za uplynulý rok dále rostla,
nejhodnotnější značkou se stal Apple, ukazuje nový žebříček BrandZ od
agentury Kantar.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela Brand a Social Media týmu společnosti Footshop přichází Radim
Stezka.
Skupina Konektor se přestěhovala do nových kanceláří na Praze 1 a
integrovala všechny služby pod jednu značku.
E-shop Dr. Max se podílí 20 % na celkovém obratu (volný prodej) a nabízí
20 tisíc položek. Síť lékáren se letos chystá spustit samoobslužné
boxy, doručení v den objednání a nový sklad.
Nejčastějším typem kola, kteří Češi vlastní, je kolo horské.
Elektrokola vlastní jen 5 % majitelů kol, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Brand a komunikaci společností Monitora Media a Imper nově řídí Marek
Steiger. Zaměří se na posílení pozice značek na českém trhu.
Pikao si připomíná 70 let na trhu. V tubě, plechovce, v medovníku nebo
v nanuku, všechny formáty se prodávají velmi dobře a přemýšlíme
o nějakých dalších, říká Miroslav Matušinec, marketingový ředitel
Mlékárny Hlinsko.
U příležitosti dokončení modernizace části nákupního centra Palladium
věnovaného gastronomii byla uvedena jeho nová obchodní značka Tasty Garden.