Brain One se mění na YYY agency, má nové partnery i CEO

Současný CEO Lukáš Krčil se posouvá do role lídra skupiny, novou ředitelkou je Adéla Červínová.

Po 21. června 2021 10:50 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Lidé

/media/17252/brain-one

Fullscreen Sdílet

/media/17252/brain-one

Fullscreen Sdílet

Marketingová agentura Brain One, která stojí za skupinou Brain Family, startupem Hedepy, nebo brandingem Dvojek z CZC, po sedmi letech na trhu mění svůj název na YYY (čte se: why, why, why) agency i doménu na yyy.cz.

Současný CEO Lukáš Krčil se posouvá do role lídra skupiny YYY family a Hedepy. Novou ředitelkou agentury se stává její dosavadní account directorka Adéla Červínová. Má za sebou 10 let působení v obchodních a client service odděleních PR a mediálních agentur a skoro dva roky strávila v Brain One jako account directorka. Na pozici CEO tak vystřídá Lukáše Krčila, který se odteď zaměří převážně na růst samostatného projektu Hedepy, a dále bude dohlížet na vývoj YYY family jako celku.

Po letech spolupráce přibývají i noví partneři ve firmě – HR business partner Michaela Mundlová a kreativní ředitel Marek Linhart.

„Za sedm let jsme se na českém trhu stali agenturou, které lidé volají, když potřebují postavit značku. A posouváme se pořád dál. Před třemi roky jsme založili skupinu agentur Brain Family, minulý rok online psychoterapii Hedepy a v expanzi budeme pokračovat. Právě proto jsme se rozhodli upustit od slova ‚brain‘, které v názvu využívá více značek u nás i v zahraničí a stáváme se YYY agency, která patří do YYY family. Název nám do budoucna umožní lépe komunikovat naši unikátnost a zajistí ochranitelnost i nad rámec českého trhu,” zdůvodnil poluzakladatel a dosavadní CEO Lukáš Krčil.

Změnu názvu a identity doprovází kampaň. Mimo osobní komunikaci s klienty a stránku na webu yyy.cz je nástrojem pro představení nové identity také spot, který vysvětluje vznik názvu YYY a loga YYY.

-mav-

# agentura # rebranding # Brain One # Lukáš Krčil # YYY agency # Adéla Červínová

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.