AdParáda: Vítězství berou Braničtí rytíři
Dubnovému žebříčku reklamní hitparády vévodila reklama pivní značky
Braník.
Dubnovému žebříčku reklamní hitparády vévodila reklama pivní značky
Braník.
Pivovar Krušovice rozšiřuje svou nabídku o nealkoholické pivo s názvem
Královsky hořké nealko.
Nový mléčný produkt s ovesnými zrny Ovesku podporuje Mlékárna Kunín
reklamní kampaní.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Mattoni podpoří nový obal i komunikační kampaní, v níž bude hrát
hlavní roli charakteristický zvuk otevření plechovky.
Braník ve své nové kampani pracuje s motivem povstání Braničtích
rytiřů, kteří vzdávají hold všem, kterým záleží na jejich okolí.
Česká spořitelna představuje nový komunikační koncept. Chce podpořit
sebevědomí Čechů.
Společnost Coca-Cola spouští první televizní kampaň svého toniku Kinley.
Původně lokální nápad uvedou i jiné evropské země.
Becherovka spouští novou kampaň. Připomíná, v čem spočívá
spokojený život.