Krušovice mění positioning, přichází s novým konceptem
Pivovar Krušovice startuje nový komunikační koncept „Síla královského
charakteru“.
Pivovar Krušovice startuje nový komunikační koncept „Síla královského
charakteru“.
Novou Head of Social agentury Bistro Social se od 1. ledna stane Natálie
Malcová.
Desperados se spojuje v kampani s českými umělci, společně představují
novou příchuť Sangré.
Pivovar Krušovice rozšiřuje svou nabídku o nealkoholické pivo s názvem
Královsky hořké nealko.
# Internet & Mobil # Marketing # Reklama
Kvalitní obsah sám o sobě nemusí dosáhnout optimálního sdílení nebo
proklikovosti. Je třeba jej podpořit, zaznělo na konferenci Content First.
Pivo Krušovice na letošní Mistrovství světa v hokeji připravilo kampaň
propojující sport s gamingem.
Společnost O2 a agentura Bistro Social se podělily o zkušenosti s první
kampaní, kterou umístily na TikTok.
Chupa Chups si na správu sociálních sítích i kampaňovou komunikaci
vybírá Isobar a Bistro Social.