Birell představuje své radlery na síti OnlyFans
Značka Birell vytvořila profil na síti OnlyFans pro své radlery. Spojila se
s Tomášem Zástěrou.
Značka Birell vytvořila profil na síti OnlyFans pro své radlery. Spojila se
s Tomášem Zástěrou.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
V preferencích značek piva v Česku letos vede poprvé značka
nealkoholických piv a radlerů, Birell. Právě radlery zaznamenávají růst
popularity, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Birell se v nové kampani zaměřuje výhradně na řadu svých ochucených
radlerů.
Nealkoholické pivo Birell využívá k propagaci hypercupe se zabudovaným
výčepem.
S novou kampaní Birell navazuje na loňskou komunikaci, jež pracovala
s tématem nevyžádaných komentářů.
Birell podporuje novou kampaní své limonády, které přejmenovává na tzv.
Birellády.
V nové kampani Birell zdůrazňuje skutečnost, že nealkoholické pivo není
už zdaleka jen náhražka pro řidiče.
Reklamní agentura VCCP se kampaní ohlíží za rokem 2020. Připomíná si
práci pro Birell, Albert, Hyundai nebo Forum 2000.