Billa staví náborovou kampaň na plné hlavě jídla
226× denně myslí průměrný člověk na jídlo, Billa však hledá
kandidáty, kteří tak činí častěji.
226× denně myslí průměrný člověk na jídlo, Billa však hledá
kandidáty, kteří tak činí častěji.
Billa nabízí v letní věrnostní kampani zákazníkům cestovní zavazadla
Roncato se slevou.
Nová věrnostní kampaň pro členy Billa Bonus Clubu nabídne produkty od
značky Vossen či možnost voucher na wellness pobyt.
Vinselekt Michlovský mění design etiket svých vín a přichází s novými
exkluzivními řadami pro řetězce. Na druhou polovinu roku pak chystá
komunikační kampaň.
Billa se v nové kampani zaměřuje na kuřecí maso, které nabízí pod svou
privátní značkou Vocílka. Tváří je opět šéfkuchař Jan Punčochář.
Symbolicky na Den Země startuje Billa novou kampaň „Je čas na plán B“.
O její podobě i rozvoji udržitelných aktivit řetězce mluví Ivan Holub.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Pozici Head of Strategic Marketing v regionu střední a východní Evropy
řetězce Billa od dubna zaujímá Zlata Ulrichová.
# Aktuality # Retail # Internet & Mobil
Nový online hráč, italský Everli funguje na principu nákupčích, kteří
jezdí nakupovat do zavedených řetězců a nákup dovezou až domů. Na
expanzi do Evropy získali investici přes 2 mld. Kč.
Po dvou letech rekonstrukcí se ve čtvrtek 25. března otevírá OC Spektrum
poblíž Prahy v Čestlicích. Nabídne 20 obchodů a 6 restaurací a
kaváren.
V nové věrnostní kampani nabídne Billa členům svého klubu zahradní
vybavení značky Black & Decker.