Billa startuje kampaň trvale snížených cen
Billa se rozhodla trvale snížit ceny u vybraných výrobků. Komunikuje to
reklamní kampaní.
Billa se rozhodla trvale snížit ceny u vybraných výrobků. Komunikuje to
reklamní kampaní.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Billa přichystala s blížícími se Velikonocemi svým zákazníkům dvě
slevové akce.
V Praze a Brně testuje Billa svůj e-shop, na němž v počáteční fázi
nabízí sedm tisíc výrobků včetně privátních značek.
Podle monitoringu Ad Intel investoval v minulém roce z potravinových
řetězců nejvíce do reklamy Lidl.
Billa odstartovala novou věrnostní kampaň s kuchyňským nádobím
MasterChef.
V novoroční akci „Nalepte si svou slevu“ nabízí Billa 25% slevu až na
dva nezlevněné produkty.
Ve své vánoční kampani Billa ukazuje svátky očima dětí. Hraje si přitom
s idiomy.
V podzimní věrnostní kampani řetězce Billa si mohou členové Billa Bonus
Clubu koupit se slevou výrobky značky Tescoma.
# Aktuality # Retail # Reklama
Na vyřazení zábavní pyrotechniky ze svého sortimentu upozorní Billa
v rozsáhlé kampani se sloganem „Po petardách ani vidu, ani slechu"
Partnerem nové řady kulinářské show MasterChef Česko, která zahajuje
v úterý 30. srpna, je opět řetězec Billa.