Billa startuje věrnostní kampaň „Vymazlená sklizeň“
V nové věrnostní kampani nabízí Billa plyšové postavy v podobě ovoce a
zeleniny.
V nové věrnostní kampani nabízí Billa plyšové postavy v podobě ovoce a
zeleniny.
V současné době jsou všechny prodejny Billa vybaveny digitálními
cenovkami a budou jimi vybavovány i všechny nově otevírané prodejny
v roce 2025.
# Aktuality # Retail # Udržitelnost
Billa otevřela svoji první ekologickou prodejnu ze dřeva vybavenou
udržitelnými technologiemi ve Vracově na Hodonínsku.
Na českém trhu chtějí ve svých kampaních zadavatelé pomáhat proti
předvánočnímu stresu a touze po dokonalosti.
V předvánočním období nabídne Billa za nasbírané body zapékací
nádobí Mama Cucina.
V letošní vánoční kampani řetězce Billa je advent časem radosti
z ochutnávání dobrého jídla.
# Aktuality # Marketing # Retail
Billa na trh přichází s privátní značkou pálenek a likérů U Sedmi
kašen.
Více než polovina Čechů si připomíná v tomto období Dušičky, jen
Halloween slaví 3 % a oba svátky 18 %, vyplývá z průzkumu
řetězce Billa.
# Aktuality # Marketing # Retail
Billa představuje pod novou privátní značkou Srdce domova na 140 produktů
od mléčných výrobků přes pečivo po české pochutiny.
Billa startuje sběratelskou kampaň, v níž nabízí sedm plyšových hraček
psů a koček.