Studie: Češi jsou denně vystaveni téměř 700 online reklamám
Počet digitálních reklamních sdělení, se kterými se čeští uživatelé
mohou na internetu setkat, dosahuje podle studie společnosti Eskimi téměř
700 denně.
Počet digitálních reklamních sdělení, se kterými se čeští uživatelé
mohou na internetu setkat, dosahuje podle studie společnosti Eskimi téměř
700 denně.
# Aktuality # Internet & Mobil
Čtenáři serveru Lupa.cz si mohou zvolit, zda chtějí chtějí web podpořit
a mít přístup k obsahu bez reklamy. V opačném případě se pro ně nic
nemění a mohou číst web tak jako doposud.
# Aktuality # Internet & Mobil
Nový formát Multiformat Carousel umožňuje nejen přehrávat video reklamní
spoty, ale také zobrazovat bannerovou reklamu v nekonečné smyčce.
Kombinací kreativity, technologie a environmentální odpovědnosti můžeme
vytvořit digitální ekosystém, který může prosperovat, píše Štěpán
Patrovský.
# Aktuality # Retail # Reklama
Společnost Dáme jídlo nabízí nový inzertní prostor v rozhraní aplikace
a na webu.
Většinu respondentů text online reklamy, který obsahuje emoji, nezaujme.
Ukazuje to výzkum od Digitaal.cz.
Jaké bannerové pozice se nejčastěji používají v programatické display
reklamě a jaké dosahují nejvyšších hodnot CTR? Ukazuje to srovnání od
Seznam.cz připravené na základě dat Adformu.
Z pohledu inzerenta je optimální řešit vedle reportů a tvrdých čísel
vždy také interpretaci jednotlivých metrik a jejich význam pro průběh a
efektivitu kampaně, píše Martin Palounek z Publicis Groupe.