Heureka Group má novou identitu i tři nové B2B značky
Heureka Group představuje novou firemní identitu a spolu s ní i tři nové
B2B značky.
Heureka Group představuje novou firemní identitu a spolu s ní i tři nové
B2B značky.
Favi spouští novou B2B službu Favi Extra. E-shopům umožní sbírat
bezplatně recenze na produkty.
Jazyková agentura Skřivánek zahájila kampaň, jejíž součástí je změna
positioningu značky. Kampaň se primárně zaměřuje na segment firem a
institucí.
Vydavatelství A 11 rozšíří portfolio svých odborných titulů o dva
nové měsíčníky.
V regionu střední a východní Evropy vzniká obchodní platforma MerXu.
Oslovit chce výrobce, distributory a velkoobchodníky.
Vydavatelství A11 plánuje rozšířit lokální titul Náš region do celé
republiky. Zároveň buduje vlastní distribuční síť, říká majitel Aleš
Zavoral.
Vydavatelství City PH Publishing mění šéfredaktora a rozšiřuje redakci.