Škoda Auto představila nové logo, barvy i identitu
Nově bude firma využívat slovní nápis Škoda a tradiční okřídlený
šíp v prstenci více odděleně, z nápisu se stane hlavní komunikační
nástroj.
Nově bude firma využívat slovní nápis Škoda a tradiční okřídlený
šíp v prstenci více odděleně, z nápisu se stane hlavní komunikační
nástroj.
Nižší hlučnost motoru na straně jedné, ale na straně druhé vysoká cena.
To jsou největší výhody a nevýhody elektromobilů podle výzkumu Nielsen
Admosphere.
Nová kampaň Toyoty představuje alternativní pohony. Její součástí bude
na podzim i roadshow.
Porsche Centrum Praha se představuje v novém designu, jako jedno z prvních
v Evropě.
Jen jednotky procent vlastníků automobilů využívají jiného než
benzínového či naftového pohonu. Nákup elektromobilů Češi ani příliš
neplánují, ukazuje výzkum Nielsen.
Novým ambasadorem českého zastoupení značky Volvo se stal zpěvák,
producent a skladatel Marcell.
Ve zkušebním provozu se má návštěvnické centrum Rodinného pivovaru
Bernard otevřít od května 2022, v ostrém režimu pak od června.
Reklamy na auta budou muset ve Francii od 1. března 2022 povinně provázet
rovněž ekologické slogany.