AI influenceři jsou na vzestupu, zájem o ně je však rozporuplný
S rozvojem umělé inteligence vzniká čím dál více i AI influencerů.
Značky, které je používají, však zájem spotřebitelů nemají zaručen.
S rozvojem umělé inteligence vzniká čím dál více i AI influencerů.
Značky, které je používají, však zájem spotřebitelů nemají zaručen.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Značka Ragan sází na autenticitu. Novým ambasadorem se stal fotograf
David Kraus.
Téma letošní komference Communication Summit zní: Proč mají věřit
právě vám?!
Jak být relevantní v digitálním světě, kde už nestačí jen kvalitní
produkt? Klíčem jsou data, autenticita, důsledná práce s komunitou a
odvaha přizpůsobit se novým technologiím, zaznělo na konferenci
Content First.
Většina lidí se na sociálních sítích snaží udržet prst na tepu doby.
Krok by se spotřebiteli měly udržovat i značky, svézt se ale na každém
trendu se jim nemusí vyplatit.
Příští rok přinese podle reportu skupiny Worldcom Public Relations PR
profesionálům nemalé výzvy. Jaké to budou?
Spíše než dokonalost oceňují uživatelé sociálních sítích v dnešní
době autenticitu, zábavu a uvěřitelnost.
Pro úspěšný obsah je klíčová autenticita, přizpůsobení tomu, co
chtějí lidé nebo také kulturní kontext. Důležité je také budovat
osobní brand, zaznělo na Brand & Content conference.