# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio # Infografiky
Přehled českého mediálního trhu v roce 2021
Přinášíme souhrnný pohled na vývoj jednotlivých mediatypů v roce 2021,
tedy v druhém „covidovém" roce.
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio # Infografiky
Přinášíme souhrnný pohled na vývoj jednotlivých mediatypů v roce 2021,
tedy v druhém „covidovém" roce.
Nárůst televizní sledovanosti v prvním roce pandemie se přelil i do roku
2021. Čas strávený před televizní obrazovkou poprvé překročil hranici
čtyř hodin denně.
Počet video zhlédnutí na českém internetu i čas sledování online videa
loni vzrostly. Nejsilnějšími provozovateli podle těchto ukazatelů jsou
Seznam a FTV Prima.
# Aktuality # Internet & Mobil
Ve výzkumu jednotné návštěvnosti českého internetu dojde od ledna
k metodické změně v měření stráveného času díky novému
nástroji Sonar.
Asociace ATO zveřejnila při příležitosti Světového dne televize
základní trendy TV sledovanosti v České republice.
Průměrná délka denního času věnovaného sledování televize se loni
zvýšila na téměř čtyři hodiny. Za rok dvojnásobně narostla i tzv.
odložená sledovanost.
Čas sledování televize byl i v letošním listopadu nadprůměrný.
Z pohledu podílu na sledovanosti zůstává nejsilnější skupina stanic
České televize.
Změní rok 2020 návyky televizních diváků? A jaká je budoucnost
lineární televize? Pohled ve svém komentáři nabízí Pavel Müller
z Atmedia.