Tendr ATO na měření TV a videa znovu vyhrála Nielsen Admosphere
Nielsen Admosphere bude i v dalších pěti letech realizátorem
crossplatformního měření sledovanosti TV a videoobsahu. Smlouva s ATO byla
v úterý podepsána.
Nielsen Admosphere bude i v dalších pěti letech realizátorem
crossplatformního měření sledovanosti TV a videoobsahu. Smlouva s ATO byla
v úterý podepsána.
Výběrové řízení na nového realizátora elektronického měření
videoobsahu pro roky 2023–2027 se pomalu uzavírá. Na podobě crossmediální
části ale nepanuje shoda.
Design nového měření videoobsahu, na který se přejde od roku 2023, musí
už dnes zohledňovat to, co bude na trhu zásadní za pět let, upozorňuje
výkonný ředitel ASMEA Ondřej Novák.
Skupina Prima a Nielsen Admosphere uvedly spojené měření televizní a online
videoreklamy. Souhrnná data o sledovanosti televize Prima nejen na TV
obrazovkách, ale i na dalších platformách, na kterých Prima obsah
poskytuje, jsou k dispozici v softwaru Adwind Kite.
Asociace ATO zveřejnila při příležitosti Světového dne televize
základní trendy TV sledovanosti v České republice.
Asociace televizních agentur plánuje posunout měření sledovanosti televize
a videa na vyšší úroveň. Novinkou pro období 2023–2027 by mělo být
crossmediální měření. Nabídky do tendru zaslaly dvě výzkumné agentury.
Televize Seznam se stala řádným členem Asociace televizních
organizací (ATO).
Průměrná délka denního času věnovaného sledování televize se loni
zvýšila na téměř čtyři hodiny. Za rok dvojnásobně narostla i tzv.
odložená sledovanost.
Říjen 2020 se z pohledu sledovanosti stal nejsilnějším ze všech
říjnových měsíců od začátku peoplemetrového měření v roce 1997.
Z placené televizní nabídky využívají diváci především satelitní
platformu, nejrychleji roste podíl IPTV.