Televizní sledovanost se loni vrátila na úroveň před pandemií
Čeští diváci strávili loni před obrazovkou každý denv průměru
3 hodiny a 25 minut. Bylo to téměř stejně jako před nástupem pandemie
covid-19.
Čeští diváci strávili loni před obrazovkou každý denv průměru
3 hodiny a 25 minut. Bylo to téměř stejně jako před nástupem pandemie
covid-19.
První letošní měsíc přál zpravodajským stanicím. ČT24 i CNN Prima
News navýšily meziročně své podíly nejvíce ze všech tuzemských stanic.
Tuzemské televizní stanice loni doručily srovnatelný objem reklamních GRP
jako o rok dříve.
Dětská tematická televizní stanice Cartoon Network ukončila na českém
trhu vysílání reklamy.
Televizní stanice doručily za jedenáct letošních měsíců srovnatelný
objem reklamních GRP jako ve stejném loňském období.
Stanice České televize zůstávají v univerzální divácké skupině
starší 15 let nejsilnější televizní skupinou v celodenní sledovanosti.
Pozice komerčních skupin Prima a Nova je v této divácké kategorii
vyrovnaná.
56 % uživatelů placených VOD služeb by je nepřestali využívat, i kdyby
nově obsahovaly reklamu, ukázal výzkum společnosti Atmedia.
Zastupitelství tematických stanic Atmedia navýší pro příští rok ceny
televizní reklamy o 15 %.
Počet doručených reklamních GRP na televizním trhu za první tři letošní
čtvrtletí se drží mírně nad úrovní stejného loňského období.
Hlavním důvodem častých výběrových řízení mediálních agentur je tlak
na cenu, říká v expertním rozhovoru Atmedia Martin Nováček z mediální
agentury OMD.