Poptávka po TV reklamě převyšuje kapacitu i na Atmedia
Také tematické stanice zastupované společností Atmedia se potýkají se
zaplněností svého reklamního prostoru. Umístit nemohou až pětinu
poptávaných GRPů.
Také tematické stanice zastupované společností Atmedia se potýkají se
zaplněností svého reklamního prostoru. Umístit nemohou až pětinu
poptávaných GRPů.
Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich
sledováním tráví přes hodinu denně. Data přináší výzkum Atmedia index
za první pololetí 2024.
V průběhu léta upřednostňují televizní diváci filmy a seriály více
než během jiných měsíců roku. Letos se mezi oblíbenými žánry objevují
i sportovní přenosy.
Stanice České televize zaznamenaly v univerzální divácké skupině
starší 15 let v prvním pololetí roku nejvyšší podíl na
televizním trhu.
Důvody, které nadnárodní provozovatele placené televize vedou ke vstupu do
volně šířené TV distribuce, shrnuje Michaela Suráková z Atmedia.
Se zvyšujícím se počtem televizorů připojených k internetu se zvyšuje
i čas věnovaný na televizoru jiným aktivitám, než je sledování TV
vysílání.
Operátor České Radiokomunikace na konferenci Digimedia 2024 oznámil, že
vyjma jedné televizní pozice už je prostor v celoplošných DVB-T2
multiplexech vyprodán.
Pětina uživatelů placených služeb videa na vyžádání (SVOD) využívá
v Česku k přístupu k obsahu sdílených hesel. Data přináší výzkum
Atmedia index.
Televizní skupina Nova si v dubnu připsala nejvyšší meziroční nárůst
na televizním trhu a dosáhla také nejvyššího podílu.
Celoplošná stanice Warner TV odstartovala 2. dubna a její měsíční
výsledek měřený podílem na sledovanosti dosáhl v divácké skupině
18–69 výše 0,5 %.