Sociální sítě ani Netflix lineární televizi nevytlačí
Změní rok 2020 návyky televizních diváků? A jaká je budoucnost
lineární televize? Pohled ve svém komentáři nabízí Pavel Müller
z Atmedia.
Změní rok 2020 návyky televizních diváků? A jaká je budoucnost
lineární televize? Pohled ve svém komentáři nabízí Pavel Müller
z Atmedia.
Atmedia ponechává pro příští rok základní ceníkové ceny na letošní
úrovni, sníží ale poskytované slevy.
S opětovným zpřísněním opatření proti šíření onemocnění
covid-19 tráví lidé více času před televizními obrazovkami.
Mediální zastupitelství Atmedia rozšíří od roku 2021 portfolio
tematických stanic o Televizi Seznam.
Počet reklamních GRP na tuzemském televizním trhu se v meziročním
srovnání v letošním září zvýšil.
Růst odložené televizní sledovanosti zrychluje od konce roku 2018. Za
posledních sedm let vzrostla patnáckrát.
Téměř polovinu času stráveného před televizní obrazovkou věnují Češi
sledování seriálů a filmů.
Je patrné, že vývoj televizního trhu v dalších měsících je velmi
nejistý, píše ve svém komentáři Michaela Vasilová, managing directorka
společnosti Atmedia.
Z placené televizní nabídky využívají diváci především satelitní
platformu, nejrychleji roste podíl IPTV.
Přibližně o pětinu se v letošním květnu snížil ve srovnání se
stejným měsícem loni objem reklamních televizních GRP.