Mattoni se v kampani vydává do budoucnosti za 150 let
U příležitosti výročí 150 let své existence se dívá Mattoni ve své
nové kampani do budoucnosti.
U příležitosti výročí 150 let své existence se dívá Mattoni ve své
nové kampani do budoucnosti.
Vodafone spouští novou kampaň se sloganem „Vemte televizi na vzduch“.
Propaguje televizi s mobilním tarifem.
Frisco rozšiřuje své portfolio o Jablečný cider a novou příchuť
inspirovanou koktejly Fiztonic.
Vodafone novou kampaní s Martinem Hofmannem podporuje svou nabídku pevného
internetu.
Ve své vánoční kampani se Vodafone zaměřuje na klišé spojené se seniory
a jejich digitální gramotností.
Albert se v letošní vánoční kampani soustředí na dobré skutky, které
Češi během roku udělali.
Albert uvádí na trh novou produktovou řadu Nature’s Promise Kids.
Velkopopovický Kozel spouští mezinárodní kampaň, jež bude napříč
Evropou a Asií komunikovat chuť tmavého piva.