Do tvorby obsahu loni nejvíce investovala Disney
Výdaje na tvorbu obsahu stále rostou. V loňském roce nejvíce investovaly
společnosti Disney, Warner Media / Discovery a Netflix.
Výdaje na tvorbu obsahu stále rostou. V loňském roce nejvíce investovaly
společnosti Disney, Warner Media / Discovery a Netflix.
# Internet & Mobil # TV # Tisk
Koncentrace médií na reklamním trhu je stále výraznější, za posledních
pět let se téměř zdvojnásobila, ukazuje studie GroupM.
Nejhodnotnější značkou je Amazon, do pětice nejsilnějších poprvé
pronikl Tencent, ukazuje nový žebříček nejhodnotnějších světových
značek BrandZ.
Oznámená spojení Warner Media s Discovery a Amazonu s MGM jsou jen
začátkem konsolidace na trhu videoobsahu, píše Erika Luzsicza.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Amazon nákupem MGM získá pro svoji streamovací službu Prime řadu filmů
i televizních seriálů, včetně populární série filmů s agentem
007 Jamesem Bondem.
Seminář POPAI o Digitální komunikaci v době pandemie ukázal na
příkladech z praxe změny, které toto období přináší a také, jak se
obchodníci s nimi vyrovnávají.
Živé online přenosy neboli live streamy se stávají jednou
z nejvýraznějších trendů současné televizní produkce, všímá si Erika
Luzsicza.
Prodej přes online tržiště v uplynulém roce na českém trhu rychle rostl.
Pro české prodejce se stal i cestou na zahraniční trhy.