Autor textu MediaGuru
Amazing Places ocenily nejkouzelnější místa za rok 2021. Zároveň také
nastínily další marketingové plány.
Amazing Places vybraly na začátku roku nové vítěze v několika typech ubytování. Výjimečná místa oceňují ve dvanácti tematických kategoriích podle typu ubytování a v pěti speciálních kategoriích včetně absolutního vítěze. Zakladatel Amazing Places, Petr Kotík, také nastínil marketingové plány pro letošní rok.
Každoroční vyhodnocování vítězů provádí v Amazing Places týmově. „O oceněných rozhoduje náš desetičlenný tým v rámci hlasování, ze kterého vzejdou vítězové. Jelikož se věnujeme projektu Amazing Places a našim partnerům celý rok, osobně je navštěvujeme, máme přehled o tom, jaké služby nabízejí a jak se prezentují,“ vysvětluje Petr Kotík. Díky spolupráci s New Look Media budou Amazing Places vítěze jednotlivých kategorií nejvíce představovat právě na jejich nosičích. Dalšími velmi významnými komunikačními kanály jsou pro Amazing Places vlastní blog a sociální sítě.
Pro vítěze má mít ocenění hlavně marketingové výhody. „Díky tomu, že vítěze Amazing Places v jednotlivých kategoriích vyhlašujeme pravidelně každým rokem, tak víme, že ocenění, které není jenom o samotné zprávě, ale přidáváme k němu i podporu formou pečetí a certifikátu, má pro naše partnery ten největší marketingový přínos,“ dodává Petr Kotík.
Kromě volby nejlepších ubytování se v Amazing Places soustředily také na další marketingové aktivity. Jednou z chystaných novinek je také spuštění očekávaného rezervačního systému, díky kterému si lidé budou moci zjistit dostupnost a vytvořit rezervaci přímo na webových stránkách Amazing Places. „Dále nás čeká příprava na velkou jarní kampaň, kde chceme seznámit co nejvíce lidí nejen se samotným projektem Amazing Places, ale také jim dát dlouho očekávanou informaci, že po více než sedmi letech, kdy se snažíme přinášet lidem inspiraci, si mohou vybrat nejen to jejich kouzelné místo, ale nově si u nás mohou zjistit dostupnost a vytvořit rezervaci, což u nás dříve nebylo možné,“ popisuje Kotík.
Kromě několika nových projektů chtějí i nadále pokračovat v reklamní video kampani s Veronikou Arichtevou. Podle Petra Kotíka připravují také sérii tipů na ubytování pro onlinová média jako například aktualne.cz nebo idnes.cz.
-tšl-
# marketing # cena # cestování # Amazing Places # travel
Autor textu MediaGuru