Marketplaces v Česku rostou, nabízejí nové příležitosti
Marketplaces mají ve světě silné postavení, v Česku však jejich obliba
také rychle stoupá. Pro firmy nabízejí nové příležitosti.
Marketplaces mají ve světě silné postavení, v Česku však jejich obliba
také rychle stoupá. Pro firmy nabízejí nové příležitosti.
V České republice a na Slovensku mediální rozpočet Alza významně
nezvyšuje, více však bude investovat v zahraničí.
Loňský obrat Alza.cz dosáhl 45 miliard korun. Více než miliardu
vygenerovaly privátní značky.
Tři e-commerce a logističtí hráči na českém trhu začínají ve
spolupráci s automobilkou Škoda Auto doručovat do kufru auta.
O emocích v reklamě se diskutovalo na letošní konferenci Communication
Summit.
Správný píárista zná svou firmu „jako své boty“, zároveň ví
o slabinách novinářů, zaznělo na konferenci Jak se stát profíkem
firemní komunikace.
Tržby online tržiště, které módní e-shop ZOOT spustil letos na jaře,
rostou meziměsíčně o desítky procent.
Módní e-shop Zalando rozšiřuje své online tržiště. Česká republika
mezi novými zeměmi zatím chybí.
Komunikace na LinkedInu může firmám přinést mnoho užitku. Začít přes
profesní síť hned prodávat, však není dobrý nápad.
Až 21 tisíc e-shopů na platformě Shoptet může nově využít online
tržiště Mall Partner.