Češi investují do destilátů, vede whisky a koňak
Mezi Čechy přibývá zájemců o investice do destilátů. Nejčastěji
pořizují skotskou whisky nebo koňak, říká Robert Vaněček z Prestige
Portfolio.
Mezi Čechy přibývá zájemců o investice do destilátů. Nejčastěji
pořizují skotskou whisky nebo koňak, říká Robert Vaněček z Prestige
Portfolio.
Kampaň #Nechmeldeti, kterou 12. dubna spustila organizace Suchej únor,
oslovila v médiích přes šest miliónů Čechů, vyplývá z analýzy
Newton Media.
# Internet & Mobil # Marketing
Alkoholový segment v affilu neustále roste a je proto ideální
příležitost zapojit se do propagace a sbírat zajímavé provize, píše
Lukáš Jabůrek z eHUB.cz.
Novinkou Tuzemák Objevitel cílí Palírna U Zeleného stromu na lidi, kteří
se nebojí vybočit z rutiny.
Nikoho nementorujeme, jde nám o čistou osvětu a inspiraci, říká
o kampani Suchej únor její vedoucí Petr Freimann.
Suchej únor přichází s novou kampaní #Nechmeldeti. Vyzývá rodiče, aby
zvážili přístup k podávání pivních nápojů svým dětem.
Božkov kampaní komunikuje Bylinný likér, který byl na trh uveden loni na
podzim.
Moët Hennessy přináší na český trh novou značku tequily Volcan De Mi
Tierra.