Albert se věrnostní kampaní zaměří na chalupáře
Nová sběratelská kampaň řetězce Albert nabízí produkty vhodné pro
chataře a chalupáře.
Nová sběratelská kampaň řetězce Albert nabízí produkty vhodné pro
chataře a chalupáře.
Službu Albert Domů Zdarma, jež je zatím dostupná v Brně, Ostravě a
Olomouci, je možné nově využívat i přes web. Rozšiřuje také sortiment.
Albert se v nové kampani ptá, jaké dopady má jídlo a jeho výroba.
Prodeje rostlinných alternativ potravin rostou, ale je nutná edukace, aby
lidé věděli, kde je najít. Problémem bývá i cena, pokud mají stát
stejně jako masové. Někdy je to totiž na úkor marže.
# Aktuality # Marketing # Retail
Albert mění podobu obalů vlastní značky Česká chuť a nabízí více než
stovku produktů českého původu v ověřené kvalitě.
# Aktuality # Retail # Reklama
Albert ve velikonoční věrnostní kampani nabízí pánve, hrnce a pánvičky
od značky Tefal a pro děti pak ministavebnice a stavebnice Lego.
COOP otevřel ve středu 16. března ve Strakonicích svůj první obchod bez
personálu. Druhý se chystá v Českém Krumlově.
Do 20 svých prodejen po celé republice instaluje Albert
80 velkoformátových LED obrazovek.