Back-to-school kampaně lákají na slevy
Návrat do školy je za dveřmi a s nimi jsou v plném proudu kampaně
back-to-school komunikující školní pomůcky.
Návrat do školy je za dveřmi a s nimi jsou v plném proudu kampaně
back-to-school komunikující školní pomůcky.
Albert bude ve spolupráci s Greeen.Tech na prodejní ploše testovat
pěstování rostlin pomocí hydroponie.
V nové sběratelské kampani cílí Albert nejen na děti, které se
v září vrací do školy, ale i na domácí mazlíčky.
Albert upravil svou prodejnu na pražském Andělu. Součástí rekonstrukce je
mimo jiné zavedení samoobslužných prodejen či inovace Fresh Baru.
Albert nasadí do 40 svých prodejen autonomní roboty. Postarají se
o úklid.
Po hypermarketu na pražském Chodově nabízí Albert nákup bez obalu
i zákazníkům v ostravské Nové Karolině.
V nové zaměstnanecké kampani pracuje Albert s mottem „Práce, která
dává smysl“.
# Aktuality # Retail # Marketing
Vlastní značka Česká chuť řetězce Albert přidává do nabídky uzeniny
z přeštického vepřového a nové produkty přicházejí navíc
v recyklovatelném obalu.