Albert ve věrnostní kampani nabídne vybavení pro wellness
V nové sběratelské kampani nabídne Albert se slevou ručníky, masážní
kartáč, vyhřívanou deku či aroma difuzér pro domácí wellness.
V nové sběratelské kampani nabídne Albert se slevou ručníky, masážní
kartáč, vyhřívanou deku či aroma difuzér pro domácí wellness.
Od roku 2005 navýšil nejvíce podíl na maloobchodním trhu řetězců Lidl.
Zhruba dvojnásobného růstu podílu pak dosáhly Billa a Penny, ukazuje studie
Mendelovy univerzity a ÚOHS.
Reklamní zadavatelé se ve svých vánočních reklamách letos snažili
upozornit především na pravou podstatu Vánoc.
Albert má ve více než 50 prodejnách stánky s vánočními dekoracemi,
které prodávají děti.
Byť je realita posledních let jiná, Češi touží po klasických bílých
Vánocích, a to i v reklamě.
V pražské Lucerně byly rozdány ceny v soutěži reklamní efektivity.
Hlavní cenu má Albert za „dvě slova, která pomohla transformovat značku".
Nejvíce medailových ocenění získala agentura McCann Prague.
# Aktuality # Retail # Reklama
Také v tomto týdnu srovnává Lidl ceny výrobků v něm zakoupených
s konkurenčními řetězci.
Albert do své letošní vánoční kampaně obsadil nejen své zaměstnance,
ale i děti z dětského domova.