Obliba nákupů se skenerem roste, hlavně u mužů
Nakupování se skenerem se těší čím dál větší oblibě, především
u mužů. Nabízí ho Globus, Tesco a Kaufland. Teď ho nově testuje
i Albert.
Nakupování se skenerem se těší čím dál větší oblibě, především
u mužů. Nabízí ho Globus, Tesco a Kaufland. Teď ho nově testuje
i Albert.
# Aktuality # Retail # Reklama
Albert letos remodeloval 36 prodejen a v poslední přestavěné v Jesenici
u Prahy testuje technologii Albert scan. Spustil zároveň sběratelskou
kampaň s knížkami pohádek.
Mobilní aplikace Můj Albert má uživatelům poskytnout přehled
o aktuálních slevách či novinkách. Jako první ji vyzkoušejí
v Jihlavě.
Koronavirová krize přinesla změny i v oblasti retailu, z nichž některé
už zůstanou natrvalo. I to zaznělo na úterní konferenci Retail Summit
Action.
# Aktuality # Marketing # Retail
V nové věrnostní kampani nabídne Albert cestovní tašky
i zážitkový deník.
Zatímco na začátku krize Češi nakupovali ve velkém trvanlivé potraviny,
aktuálně roste zájem o ovoce a zeleninu, a to i dvojnásobně.
Koronavirus mění trh práce: některé firmy jsou nuceně zavřené, jiné
nabírají stovky zaměstnanců.
Obchodní řetězce pozorují rostoucí zájem o biopotraviny. Svou nabídku
neustále rozšiřují a také komunikují.