Tělesné tresty na dětech patří do muzea, ukazuje kampaň
K zákazu tělesných trestů vznikla kampaň „Dětství bez násilí“, ve
spotu ukazuje fiktivní Muzeum tělesných trestů.
K zákazu tělesných trestů vznikla kampaň „Dětství bez násilí“, ve
spotu ukazuje fiktivní Muzeum tělesných trestů.
# Aktuality # Data # Marketing
Do tří let by měla AI využívat každá druhá česká firma.
V kreativních oborech je to globálně více než 80 %.
# Aktuality # TV & video # Data
Nova se svou vzdělávací sérií Sex O’Clock: Afterparty dokáže měnit
postoje mladých, ukazuje výzkum.
Kampaň „Zdvojnásobte si chvíle pohody” zapojuje do kampaně dvojčata,
zápletka se totiž točí kolem dvou identických oplatek.
Kamarádi jsou stále nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 ve
skupině 15+. Následuje seriál Signora Volpe a poté Jedna rodina. Ten si
stále udržuje nejvyšší sledovanost v 15–54.
Výrobce ovocných limonád Koli rozšiřuje svůj sortiment o novinku
s příchutí manga.
V nově zrekonstruované prodejně nabízí Tesco snadnější navigaci a rychlejší nákup, 100 % elektrické energie odebírá z obnovitelných
zdrojů.
Předsednictvo SPIR obhájilo svůj mandát pro rok 2025 ve složení Michal
Hanák, Michal Feix a Martin Picek.
Dokumentární série mapuje životní příběh Karlose Vémoly, od prvních
ran až po poslední zápas. První díl bude dostupný na streamovací službě
Prima+ 2. června, stanice Prima Cool ho odvysílá o týden později.
Na podporu letní grilovací sezony přizvala značka Hellmann’s ke
spolupráci streetartistu Yudoe 06.