Prázdninové páteční večery patří dál Všechnopárty
Všechnopárty zůstává s více než půl milionem diváků
nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00.
Všechnopárty zůstává s více než půl milionem diváků
nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00.
# Retail # Outdoor # Aktuality
Digital signage pomáhá s lepší orientací v prodejně, ale i při
vytváření příjemnějšího prostředí, říká Marek Vyskočil.
Plex zařadil dva nové kanály, A Haunting a Million Dollar Dream Home, které
přinášejí televizní pořady věnované duchařské problematice nebo
luxusním realitám. Nevýhodou programů je pochopitelně absence lokalizace.
Unilever v první polovině roku 2025 navýšil výdaje na marketing na
15,5 % obratu a pokračuje ve strategii zaměřené na růst v prémiových
segmentech a digitálním prodeji.
Český rozhlas vede jednání s Ministerstvem vnitra i Hasičským
záchranným sborem ČR o tom, aby se oficiálně stal součástí krizové
infrastruktury.
# Aktuality # Retail # Reklama
Služba byla dosud dostupná pouze zkušebně pro kategorie jako jsou mobilní
telefony, drogerie nebo domácí spotřebiče. Nově se ale mohou zapojit
i dodavatelé dalších produktů.
Zubr přichází s redesignem, změnou prochází logo, obaly i vizuální
identita.
Seriál Malý pitaval z velkého města dosahuje nejvyšší sledovanosti
v divácké skupině starší 15 let ve všech hlavních diváckých
skupinách.
Provozovatel služby HBO Max zvýšil ve druhém čtvrtletí počet
předplatitelů a očekává, že do koce roku 2026 jich bude evidovat na
150 milionů.
Středeční podzimní prime-time bude na TV Nova patřit druhé řadě
gastronomické reality show Hell's Kitchen.