Fanta se v kampani spojuje s hororovými ikonami
Na letošní halloweenový svátek připravila Fanta limitovanou edici se
známými hororovými postavami.
Na letošní halloweenový svátek připravila Fanta limitovanou edici se
známými hororovými postavami.
Budvar 33 komunikuje kampaní s festivalovou atmosférou. Chce inspirovat
mladé lidi, aby „narušili svou každodenní rutinu".
Direct auto představuje v nové kampani digitálního avatara značky, který
ztělesňuje přítele v komplikovaném světe a klientům pomáhá se
zorientovat.
Plex zařadil do bezplatné nabídky Live TV nový sportovní kanál ITV
Deportes a stanici Bizaar věnovanou animaci, které rozšiřují žánrové
spektrum o španělsky cílený sport a kurátorský mix anime i animované
pop‑kultury.
Po tříletém vedení inovací okolo AI v rámci skupiny Etnetera střídá
Václav Peterka na pozici výkonného ředitele Pavla Polu.
První souboj nových seriálů vyzněl v divácké skupině starší 15 let
pro Polabí. Seriál vysílaný na TV Prima se tak stal nejsledovanějším
pořadem úterního večera po 20:00. Seriál Bratři a sestry konkurenční
Novy měl lehce vyšší výsledek v 15–54. V 18–69 bylo
nejsledovanější Polabí.
Toyota rozšiřuje své aktivity v oblasti brandovaného obsahu a product
placementu, stává se partnerem pořadu Zrádci.
Ve spolupráci se zpěvákem Shaboozeym a kuchařem Mattym Mathesonem
Levi’s představuje svou kolekci Icons.
Zalando v nové kampani zkoumá inspiraci prostřednictvím dvojníků,
tváří se stává Uma Thurman a PinkPantheress.
Streamingová služba Netflix sjednotila uživatelské prostředí Apple TV
s dalšími televizními aplikacemi. Tím ukončila dlouhodobě odlišnou
podobu, která se lišila od verzí dostupných v dalších smart TV
platformách.