Axe se v nové kampani inspiruje estetikou pixelových her
Axe startuje novou letní kampaň, v níž říká, že neúspěchem nic
nekončí. Slovníkem gamerů se stačí „respawnout se“.
Axe startuje novou letní kampaň, v níž říká, že neúspěchem nic
nekončí. Slovníkem gamerů se stačí „respawnout se“.
Cinema City spouští letní soutěž, za každou účtenkou mohou
návštěvníci kin soutěžit o ceny, včetně konzole PlayStation5 Pro či
půjčení Volva XC60.
Po uvedení značky OlaOla spouštějí manželé Bernátkovi projekt Na mú
dušu, kupují roubenky v srdci Javorníků.
Telly přichází v letní kampani s letní nabídkou: tři měsíce velkého
balíčku za 260 Kč, HBO a Max na měsíc a iDnes Premium zdarma.
Na pozici kreativního ředitele agentury Dentsu Creative přichází David
Böhm.
Nabídku televizních kanálů v režimu volně šířeného vysílání
rozšíří dětský kanál TraLaLa. Získal licenci od Rady pro rozhlasové a
televizní vysílání.
Dosavadní CEO společnosti Dentsu pro Česko, Slovensko a Maďarsko Petr Chajda
rozšiřuje svůj působnost i na Rakousko.
Za globální kampaní pro Škoda Auto k letošnímu ročníku cyklistického
závodu Tour de France stojí česká agentura.
Pozici středečního nejsledovanějšího pořadu po 20:00 si ve skupině 15+
udržuje seriál Vraždy v kruhu. Následoval Poklad na stříbrném jezeře.
V 15–54 jsou nejsledovanější slovenské Extrémní proměny.
Na trh vstupuje firma Impactfilm, jejímž cílem je aktivně investovat do
divácky atraktivních filmových projektů se společenským dopadem.